Harmonogram dyżurowania niektórych jednostek Uczelni
Zgodnie z zarządzeniem nr R.021.56.20 Rektora AP, do 21 czerwca 2020 r. kontynuuje się ograniczenie świadczenia pracy na terenie Uczelni. Dla zachowania ciągłości funkcjonowania Uczelni wprowadzono harmonogram dyżurów w wybranych jednostkach.
Niewymienione niżej jednostki pracują zdalnie – zachęcamy do kontaktu mailowego z ich pracownikami.
W trosce o bezpieczeństwo naszych pracowników i interesantów przypominamy o zaleceniach Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektora Sanitarnego w sprawie dokładnego mycia rąk czy zakrywania ust podczas kichania i kaszlu oraz o obowiązku zasłaniania twarzy w miejscach publicznych.
Harmonogram dyżurów
Sekretariaty wszystkich instytutów i Katedry Sztuki Muzycznej: wtorek i czwartek w godzinach: 9:00-14:00
Kancelaria ogólna: od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-12:00
Kwestura: od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-12:00 (szczegółowy harmonogram)
Sekcja Kadr i Spraw Socjalnych: poniedziałek, środa, piątek w godzinach 9:00-12:00
Biuro Funduszy Zewnętrznych: wtorek godzinach: 10:00-13:00
Sekcja ds. Zamówień Publicznych: wtorek i czwartek w godzinach: 10:00-13.00
Biuro Rektora: wtorek i czwartek w godzinach 9:00-14:00
Sekcja ds. promocji: wtorek, czwartek w godzinach 9:00-14:00
Archiwum: od poniedziałku do czwartku w godzinach: 9:00 - 12:00
Biuro ds. Studentów:
- Sekretariat: wtorek i czwartek w godzinach 9:00-14:00
- Rekrutacja: wtorek i czwartek w godzinach 9:00-14:00
- Pomoc socjalna : wtorek i czwartek w godzinach 9:00-14:00
Biuro ds. Nauki: wtorek i czwartek w godzinach 10:00-14:00
Biuro ds. Kształcenia: wtorek, środa, czwartek w godzinach 9:00-14:00
Biblioteka Uczelniana:
- Wypożyczalnia w czwartki w godzinach 9-15
- Sekretariat biblioteki wtorki i czwartki w godzinach 9:00-14:00
- Oddział Informacji Naukowej: czwartek w godzinach 11:00-12:00
Wydawnictwo: wtorek i czwartek w godzinach 9:00-14:00
Dyżury w Biurze Obsługi Studenta i Doktoranta w godzinach. 9:00-14:00
I etap od 04-23.05.2020 r.
Dzień Pokój Osoba Telefon
04.V.2020 41 mgr Ewa Szczyglewska 59 3067621
05.V.2020 40 Mgr Małgorzata Drozd 59 3067622
06.V.2020 38 Mgr Justyna Kamińska 59 3067607
07.V.2020 41 Mgr Urszula Szafran 59 3067621
08.V.2020 40 Mgr Monika Czyżyk 59 3067622
11.V.2020 38 Mgr Monika Wiśniewska 59 3067607
12.V.2020 38 Mgr Tomasz Sobiesiak 59 3067606
13.V.2020 41 Mgr Ewa Szczyglewska 59 3067621
14.V.2020 40 Mgr Małgorzata Drozd 59 3067622
15.V.2020 38 Mgr Justyna Kamińska 59 3067607
18.V.2020 40 Mgr Monika Czyżyk 59 3067622
19.V.2020 38 Mgr Monika Wiśniewska 59 3067607
20.V.2020 41 Mgr Urszula Szafran 59 3067621
21.V.2020 38 Mgr Tomasz Sobiesiak 59 3067606
22.V.2020 40 Mgr Monika Czyżyk 59 3067622
Kierownik BOSiD dostępny pod adresem: grazyna.jazewicz@apsl.edu.pl
II etap – Zostanie podany 23.05.2020 r.