Komunikat nr 5/2020 Kwestora Akademii Pomorskiej w Słupsku z dnia 25 października 2021 r.
Treść pisma:
Szanowni Państwo,
Prorektorzy,
Kierownicy jednostek organizacyjnych Uczelni
działając w porozumieniu z Kierownictwem Uczelni, wzorem lat ubiegłych uprzejmie przypominam stosowane terminy oraz zasady pozwalające na przygotowanie i sprawne zamknięcie bieżącego roku budżetowego:
- zaprzestanie dokonywania wszelkich wydatków i zamówień z budżetu Uczelni z dniem 19 listopada br.,
- zasilanie limitów „rzeczowych” oraz centralnych dokonywane będzie tylko pod niezbędne wydatki,
- przedpłaty dokonane na rzecz przedsięwzięć, których realizacja nastąpi w 2022 r. obciążą koszty działalności w roku ich wykonania tj. 2022 r.,
- ostateczny termin przekazania dokumentów finansowo-księgowych ze szczególnym uwzględnieniem rachunków z umów cywilno-prawnych dotyczących dydaktyki stacjonarnej, niestacjonarnej oraz studiów podyplomowych stanowi 30 listopada (wtorek),
- z powyższych wytycznych wyłączona jest realizacja projektów.
Proszę Państwa o odpowiedzialność oraz racjonalizm przy wydatkowaniu środków, które są w Państwa dyspozycji informując o znacznym zmniejszeniu wpływów z tytułu dydaktyki oraz innych przedsięwzięć. Przypomnę, że wydatkowanie środków z badań, finansowane jest z subwencji a nie dotacji rozliczanej w cyklu dwuletnim oraz przechodzących na rok kolejny.
Po upływie określonych terminów, Kwestura nie będzie przyjmowała do rozliczenia żadnych dokumentów finansowych dotyczących zobowiązań zaciągniętych przez pracowników na rzecz Uczelni (np. faktur, rachunków, umów, itd.).
Kwestor AP
mgr Elżbieta Nowosad
Do pobrania: