Komunikaty Kierownika Sekcji ds. Inwentaryzacji Majątku
Komunikat 1
Bardzo proszę o przekazania pocztą elektroniczną na adres: slawomir.ziemianowicz@apsl.edu.pl
informacji o miejscu położenia zlikwidowanych urządzeń elektronicznych (komputery, laptopy, monitory, drukarki, kopiarki, skanery, aparatura pomiarowa, urządzenia itp. oraz inne elektroodpady) z poszczególnych jednostek w celu przygotowania odbioru tych odpadów do utylizacji przez uprawniony podmiot. W informacji należy podać: jednostkę organizacyjną, miejsce położenia (pokój itp.) nazwę i nr inwentarzowy przedmiotu. O terminie odbioru odpadów na uczelni poinformujemy odrębnym komunikatem Proszę o przekazanie informacji w terminie do dnia 06.10.2021 r.
Komunikat 2
Informuję wszystkie jednostki organizacyjne Akademii Pomorskiej w Słupsku, że w celu usprawnienia komunikacji związanej z ewidencją majątku wszystkie wnioski o likwidację i zmianę miejsca użytkowania składnika majątkowego powinny być kierowane wyłącznie na adres poczty elektronicznej: inwentaryzacja@apsl.edu.pl