Wybory do Rady Uczelnianej Samorządu Studenckiego
Chciałbyś/abyś się zaangażować w życie uczelni? Masz tysiąc pomysłów, ale nie bardzo wiesz gdzie i jak możesz je wykorzystać? A do tego jesteś otwarty/a i pozytywnie nastawiony/a? To właśnie takich ludzi potrzebuje Rada Uczelniana Samorządu Studenckiego w Słupsku.
Komunikat Uczelnianej Komisji Wyborczej Samorządu Studenckiego
W sprawie wyborów uzupełniających skład Rady Uczelnianej Samorządu Studenckiego.
W dniach 21.01.2021 r. - 28.01.2021 r. będą przyjmowane zgłoszenia nazwisk kandydatów do RUSS za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zgłoszenie kandydata/kandydatki wraz z oświadczeniem dot. zgody na kandydowanie w wyborach należy przesłać w formie skanu, lub zdjęcia na adres e-mail UKWSS: ukwss.ap@apsl.edu.pl
Student ma prawo zgłosić siebie lub innego studenta jako kandydata w wyborach uzupełniających do RUSS. W przypadku zgłoszenia kolegi lub koleżanki, wymagane jest przesłanie zgody na kandydowanie podpisane przez zgłaszanego w wyborach studenta.
Wybory uzupełniające skład RUSS dotyczą dwóch wakatów.
Informacja dot. dokładnej daty przeprowadzenia wyborów zostanie ogłoszona odrębnym komunikatem.
W przypadku pytań, zapytania prosimy kierować na adres e-mail UKWSS: ukwss.ap@apsl.edu.pl