Dyżury administracji i jednostek ogólnouczelnianych na terenie Uczelni
Uprzejmie przypominamy, że zarządzeniem nr R.021.56.20 ze zm. wprowadzono wykonywanie pracy na terenie Uczelni w trybie dyżurów i z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.
Harmonogram dyżurów
- Sekretariaty wszystkich instytutów i Katedry Sztuki Muzycznej: wtorek i czwartek w godzinach: 9:00-14:00
- Kancelaria ogólna: od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-12:00
- Kwestura: od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-12:00
- Sekcja Kadr i Spraw Socjalnych: poniedziałek, środa, piątek w godzinach 9:00-12:00
- Biuro Funduszy Zewnętrznych: wtorek w godzinach: 10:00-13:00
- Sekcja ds. Zamówień Publicznych: wtorek i czwartek w godzinach: 10:00-13.00
- Biuro Rektora: wtorek i czwartek w godzinach 9:00-14:00
- Sekcja ds. promocji: wtorek, czwartek w godzinach 9:00-14:00
- Archiwum: od poniedziałku do czwartku w godzinach: 9:00 - 12:00
- Biuro ds. Studentów:
• Sekretariat: wtorek i czwartek w godzinach 9:00-14:00
• Rekrutacja: wtorek i czwartek w godzinach 9:00-14:00
• Pomoc socjalna: wtorek i czwartek w godzinach 9:00-14:00
- Biuro ds. Nauki: wtorek i czwartek w godzinach 10:00-14:00
- Biuro ds. Kształcenia: codziennie w godzinach 8.00 -13.00
- Biblioteka Uczelniana:
• Wypożyczalnia wtorek i czwartek w godzinach 9:00-14:00
• Sekretariat biblioteki wtorek i czwartek w godzinach 9:00-14:00
• Oddział Informacji Naukowej: czwartek w godzinach 11:00-12:00
Wydawnictwo: wtorek i czwartek w godzinach 9:00-14:00
Dyżury w Biurze Obsługi Studenta i Doktoranta w godzinach 9:00-14:00
I etap do 23.05.2020 r.
Dzień Pokój Osoba Telefon
14.V.2020 40 Mgr Małgorzata Drozd 59 3067622
15.V.2020 38 Mgr Justyna Kamińska 59 3067607
18.V.2020 40 Mgr Monika Czyżyk 59 3067622
19.V.2020 38 Mgr Monika Wiśniewska 59 3067607
20.V.2020 41 Mgr Urszula Szafran 59 3067621
21.V.2020 38 Mgr Tomasz Sobiesiak 59 3067606
22.V.2020 40 Mgr Monika Czyżyk 59 3067622
Kierownik BOSiD dostępny pod adresem: grazyna.jazewicz@apsl.edu.pl
II etap – Zostanie podany 23.05.2020 r.
Pozostały czas pracy realizowany jest w formie zdalnej poprzez kontakt mailowy z poszczególnymi jednostkami.
Bardzo serdecznie dziękujemy za wyrozumiałość.