NABÓR na stanowisko: Operator Numeru Alarmowego 112 w Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Gdańsku.
112 to bezpłatny numer alarmowy, dostępny na terenie całej Unii Europejskiej. Odbierany jest w Centrach Powiadamiania Ratunkowego (CPR) przez operatorów numerów alarmowych. Celem funkcjonowania numeru alarmowego 112 jest zwiększenie bezpieczeństwa publicznego, pomoc osobom w stanie nagłego zagrożenia życia i zdrowia,
mienia i środowiska a przede wszystkim ratowanie życia. Misją CPR jest aby w efektywny i profesjonalny sposób służyć pomocą tym, których życie, zdrowie, bezpieczeństwo i mienie jest zagrożone. Praca na stanowisku operatora numerów alarmowych jest wymagająca, stresująca, ale też, ze względu na swoją specyfikę, bardzo satysfakcjonująca. Priorytetem pracy operatorów numerów alarmowych jest efektywność i jakość.
Operatorem numerów alarmowych może być osoba, która: posiada co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe,
posługuje się co najmniej jednym językiem obcym w stopniu komunikatywnym
ukończyła szkolenie operatorów numerów alarmowych, zdała egzamin z części teoretycznej i z części praktycznej.
Wymagania pożądane to m.in.: komunikatywność, decyzyjność, asertywność, cierpliwość, umiejętność słuchania, opanowanie, odpowiedzialność, umiejętność pracy z wykorzystaniem komputera.
Kandydatom oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, stałe wynagrodzenie w kwocie ok. 3590 zł brutto plus dodatek stażowy, elastyczny grafik (praca w systemie zmianowym równoważnym po 12 h, godziny: 7-19, 19-7), możliwość płatnych nadgodzin, specjalistyczne szkolenie dla operatorów numerów alarmowych, po którym uzyskuje się Krajowy Certyfikat ważny przez 3 lata, dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”, dofinansowanie do wypoczynku oraz dopłata do kolonii dzieci i młodzieży, dopłatę do działalności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej, możliwość dofinansowania do legitymacji ze zniżką 50% na przejazdy PKP, SKM, PKM. Do obowiązków operatorów numerów alarmowych należy: przyjmowanie (także w języku obcym) i rejestrowanie w dedykowanym systemie informatycznym zgłoszeń przychodzących pod numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe zgodnie z przyjętymi procedurami, przekazywanie zgłoszeń dyspozytorom właściwym do zorganizowania działań lub właściwym dla danego podmiotu ratowniczego, zgodnie z dokonaną klasyfikacją zdarzenia bądź zagrożenia, odbieranie potwierdzeń przyjęcia zgłoszenia przez właściwych dyspozytorów oraz przekazywanie osobom zgłaszającym informacji o przekazaniu zgłoszenia do odpowiedniego podmiotu ratowniczego, współpraca z dyspozytorami służb, straży, Państwowego Ratownictwa Medycznego oraz dyżurnych centrum zarządzania kryzysowego w celu realizacji bieżących działań ratowniczych.